Sonda
Jak oceniasz ofertę naszego sklepu?
Regulamin

Regulamin

Sklep Dywany365.pl prowadzony jest przez zarejestrowany w CEIDG jako:

CA Elements
ul. M. Curie - Skłodowskiej 89A
87 - 100 Toruń 
NIP: 9561441901, REGON 871724373

1. Wszystkie dywany są nowe oraz objęte 12-o miesięczną gwarancją producenta lub dystrybutora.

2. 99% produktów posiadamy na stanie. Czas oczekiwania na nieliczne artykuły (nietypowe) jest ustalany bezpośrednio z kupującym, zazwyczaj nie przekracza 14 dni roboczych.

Niektóre produkty mają w opisie sprawdź dostępność i oznacza to, że:

  • zamawiane są przez nas specjalnie dla kupującego bezpośrednio z fabryki lub dystrybutora. Nasz sklep może w szczególnych przypadkach poprosić o wpłatę zadatku (jego wysokość ustalana jest indywidualnie) za zamówiony towar i zazwyczaj dotyczy ona produktów o znacznej wartości. Zwrot lub przepadek zadatku szczegółowo reguluje Kodeks Cywilny.
    UWAGA - brak możliwości zwrotu produktów wytwarzanych "na zamówienie" w tzw. sprzedaży kuponowej. Chodzi o chodniki cięte lub wycinane dywany shaggy
  • produkty są dostępne w ciągłej ofercie ale oczekujemy na dostawę


3. Wszystkie zdjęcia dywanów są rzeczywiste i wykonane w najbardziej profesjonalny sposób. Staramy się aby wiernie oddawały kolorystykę produktu. Nasz sklep nie ma wpływu na kolorystykę wyświetlaną na ekranie klienta.
Jeżeli dany model dywanu posiada wiele wersji rozmiarowych, zastrzegamy sobie ukazanie w ofercie zdjęcia rzeczywistego pochodzącego z najpopularniejszego wymiaru (zazwyczaj 160x220 lub 180x250 cm). Ma to znaczenie dla dywanów tzw. "przedłużanych" czyli 90x320, 100x400, 150x300, 200x400 cm, lub mniejszych w których istnieje prawdopodobieństwo, że projektant zastosował powtórzenie danego elementu wzorniczego lub go usunął. Nasz sklep nie ma wpływu na projekt graficzny danego wzoru.

4. Jesteśmy legalną firmą więc w każdej paczce znajduje się paragon lub Faktura Vat. Warto zachować dowód zakupu, ponieważ w przypadku zwrotu zakupionego towaru, zawsze prosimy o odesłanie nam dowodu zakupu wraz z artykułem co znacznie przyspieszy ew. zwrot pieniędzy na Państwa konto.

5. W myśl obowiązujących przepisów, można zwrócić każdą paczkę w ciągu 14 dni od daty otrzymania, bez podania przyczyny. Większość sklepów podaje, że paczka taka nie może być rozpakowana, jednak w naszym sklepie, każdy konkretny produkt można rozpakować aby sprawdzić czy pasuje do wnętrza a jeśli nie - można go odesłać.

Bardzo ważnym jest aby nie nosił on znamion użytkowania. Warto przed położeniem dywanu w mieszkaniu, odkurzyć ją. Zdarza się, że klienci zwijając dywan (chcąc do zwrócić) nie zauważają, że zawijają również do środka wszelkie nieczystości, nieodkurzane od lat. Po odesłaniu do nas, okazuje się, że dywan jest bardzo mocno zanieczyszczony. Koszt czyszczenia ponosi odsyłający.

Koszt odesłania ponosi zamawiający. Nasz sklep zwróci Państwu zapłaconą za zamówienie cenę. Odesłanie towaru następuje we własnym zakresie kupującego. Dywan do wysyłki, musi zostać zapakowany w opakowanie uniemożliwiające jego zniszczenie w transporcie (sposób pakowania przez naszą firmę jest idealnym przykładem jak należy taką przesyłkę przygotować). Za wszelkie uszkodzenia, które nastąpią w skutek niepoprawnego zapakowania przesyłki, odpowiada osoba wysyłająca. Straty z tego wynikające zostaną pokryte przez odsyłającego (zostanie to wspólnie ustalone z naszym sklepem).

Każdą chęć zwrotu/wymiany, należy zakomunikować wyłącznie pisemnie, w formie wiadomości e-mail.
Adres na który należy wysłać przesyłkę:

Hurtownia z dywanami Śliczne Dywany
ul. M. Curie - Skłodowskiej 89A
Hale Elany
87-100 Toruń

tel. 56 675 70 32
info@slicznedywany.pl

6. Obsługiwane płatności:

- gotówka w siedzibie firmy
- bankowe przelewy zwykłe
- płatności online: DotPay, PayPal,
- płatności Shoper (podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A.) oraz karty płatnicze:

* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

 Płatności elektroniczne

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy przypisany dokarty płatniczej Kupującego. 

Przy płatnościach kartami płatniczymi, czas realizacji zamówienia następuje po pozytywnej autoryzacji.

7. Polityka prywatności jaką stosuje nasz sklep, została dokładnie wyjaśniona na stronie Polityka prywatności

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl